Wednesday, September 10, 2008

meor & ai's baby

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

Semalam (090908) aku pi lawat ai kat DEMC..so sempat la aku tibai gambar2 kat ai...tp gambar2 kitaorg tgh beraksi tak sempat nak amik,so tgk mana ada la...


alamak...aku silap amik gambar la plak..aku ingat kan aku dah save gambar ai deliver baby tp gambar tak save rupanya..sory ek ai...aku nak buat entry tuk ko ni..caner ek..teruja nak masukkan gambar ko tgh operation tp tak de pulak..tak pe laa..aku masukkan ape ade jer la..hiihii...aku tgk bosan ni..tak leh tido kat ofis...so ni kira
marathon la ni update blog..




























ai beberapa jam b4 deliver baby posing sakan sebelum beranak yee...



















Ya!!!It's a boy..tgk tuhh..hikhik...awat lain kaler??

Ok baby...semoga cepat sembuh yee..amin..

8 comments:

LeebLade said...

apahal blog aku ni besepah plak susunan dia..jenuh aku edit dah..bila edit ok jer susunan dia..bila view..mcm haram..lantak la..korang tgk jer laa..kira ok la tuh

nifalnin... said...

wahhh.. comey nye baby ai + meor... bulat2 jer... ai normal or c-sert?

LeebLade said...

sory nak tanya..nifalnin ni siapa yer??sorry... ai ceaser...baby ada prob..tak masuk ker servik...ehehhee

Super Nia Hana said...

sam
complete pic tuhh
penat bukak page ai
igtkanada pic
muahahahha

weeda said...

"Selamat Menyambut Puasa... Selamat melaksanakan ibadah dengan sempurna, Selamat Menempuhi dugaan, dan mohon maaf sekiranya ada salah dan silap"

u've been tagged.. hihihi

A I said...

weh, ko letak gmbr yg nampak bibird anak aku...hhuhuhu...malulah dia...introducing Meor Mohamed Airell Darwisy!

LeebLade said...

ha ah laa lupa nak letak nama dia daa...hehehehe..kena tagged lagi ker??hampeh weeda..

LeebLade said...

ha ah laa lupa nak letak nama dia daa...hehehehe..kena tagged lagi ker??hampeh weeda..