Monday, September 01, 2008

macam2 rasa...

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!

Mesti korang pun penah rasa apa yang aku rasa ni...mestikan korang penah rasa yang org lain tak penah cuba letak diri diaorg kat tempat kita..kan??kan??tu la sebab bila korang bengang ker..geram jer..marah ker..suke ker...diaorg buat derk jer..sebab diaorg tak penah selam hati kita ni..ha tu lah yang aku rasa...
mmg la tak senang nak rasa apa yang org lain rasa,tp cukup kalau dia faham situasi kita..cuba laa cakap dalam hati tuh.."ei..kalau aku kat tempat dia...mest aku....bla..bla..bla.." kann??kan?? mesti kita dpt faham ape yang dia nak..sekurang2nya kena gak laa sipi2 ...walaupun tetiap org tuh lain2 pendapat...

tu lah aku geram..kadang2 aku rasa aku dah cukup baik dah..tapi tak baik gak..kadang2 aku rasa aku cukup sabar dah..tp tak cukup sabar gak...kadang2 aku rasa aku dah cuba dah jadi org tuh...tp tak menjadi pulak..nanti last2 aku jugak yang kena..aku jugak yang salah...tu yang aku geram..kadang2 tuh rasa sedey sgt...aku ni pun mcm org lain..nak gak rasa org faham kita..bukan mintak byk pun...dapat ayat2 manis yang menyejukkan hati pun jadi la..bukan kena bayar pun...
eii geram...apa sumer org tak perasan kee..aku ni jenis mulut laser, sensitif tapi cepat lupakan bende tuh sumer sebab aku ni cepat sejuk..aku org yang tak suka gaduh la wei...eii tensen aku...ke memang aku jer kena faham org...eii..nak aku citer kang...isu jadi besar, tak aku luah aku sakit ati sensorang..hampeh btl laaa..benci la perasaan mcm ni...ape nak buat pun tak tau..bebalik aku..bebalik aku..bebalik aku jer nak kena pujuk diri sendiri...eiii....gerammmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

weeda said...

apsal ni sue?? ko ok tak nih?

LeebLade said...

hehehe..ok dah kot..aku nih kan mudah melupakan ape yg berlaku..sebab tu aku kata aku ni baik..hahahha..

Medical Procedure in India said...

That is great to hear, thank you for reading!