Wednesday, September 10, 2008

buka pose...

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

6 sept 08- Palace Beach & Spa Mines, Sri Kembangan..
Ada majlis berbuka puasa Cawangan Panduan,Arkib Negara Malaysia..53 orang yang hadir kali ni..agak memberangsangkan...sambutan org luar pun turut memberangsangkan...huhu ni kali ketiga aku buka sini..tahun lepas jer dua kali..sekali dgn bebudak UiTM dihatiku..lagi sekali dgn kawan2 apiz..dan tahun ni lagi sekali..dgn harga yang berpatutan,kami semua sebulat suara la nak p buka sini...tp di sebabkan aku dah masuk kali ketiga buka sini so,kena jadi organiser laa...poyo jer kan..pening gak jd organiser ni...patut laa sumer org kalau buleh tak nak jadi..hahaha..byk songehh nye..tapi tak pe..aku enjoy jer tolong org...
Bila dah masuk kali ketiga buka sini aku jadi mcm tak nak makan sgt...tambah lagi aku penat kehulu-kehilir sepanjang hari...apa tak nye...pepagi nak kena mengemas umah kang adik2 aku nak tumpang tido, tgh hari dah pi jemput sepupu aku kat LRT sebab dia join buka skali..then balik umah kuar balik ada masalah lain pulak, majlis buka ni sekali dia buat majlis hari lahir bebudak bulan 8&9..aku pun tak tau sape cadangkan bende ni..then buat jugak skali majlis perpisahan ada sorang budak ni..dia nak benti,sambung blaja..so..budak yang nak berhenti ni dicadangkan pulak bagi hadiah..sape yg cadang pun aku tak tau jugak..cadang jer pandai tp takde yang nak pi cari adiah...aku mmg boleh tlg tp kalau aku dpt kuar awal ke mines tu la...tp last2 minit byk hal jadi so aku agak kelam kabut skt...tak dpt nak g awal ke The Mines tu...try minta tlg org lain tlg beli,tp takde sape yg dpt tlg kununnyaa...so aku gak la bergegas p cari hadiah...then balik bersiap trs gerak pi mines...sampai2..kepala dah pening...mana nak lalu makan...
then ada lagi bende lain buat aku bengang..ari tuh aku tanya..ada tak nak buat tema kaler baju..kate takde...tp tetiba sampai,most of pakai bj putih pink...ape kess???then blh tanya aku "kenapa tetiba baju kaler lain??" "kenapa kaksu pakai baju kaler lain??" ish...aku yg kena ni..aku tanya ada theme ke tak..jwb tak nak..tp bincang2 sendiri2 pakai pink putih..ntah pape..malas aku nak nak layan...lantak laa...
tp yang pentingnya...sepanjang majlis ni..semuanya berjalan lancar..balik jer dari buke..aku trs pi uptown danau kota..bawak adik2 aku jalan2 cuci mata..abiskan duit..
7 sept 08
balik dr uptown, g pulak makan char kuey teow kat NZ...pukul 3 jugak aku sampai umah...aku sempat tido kejap jer...pukul 4.30 dah bangun balik buat sahur bebudak ni..memang sawan makan diaorg ni..dah melantak kat buffet ramadhan, char kuey teow, sahur lagi...sabar jer laa..tak kisah la...yang penting aku happy...
**gambar tak dpt nak letak dalam entry ni..sebab blm transfer lagi dr cam ke PC..nanti aku upload yek...

No comments: