Thursday, September 18, 2008

gambar..

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

ni sajer aku nak letak gegambar yang ada dalam simpanan aku...kanak2 riang la katakan...bukan takde keje..melambak tp mcm maleh nak buat..so update blog laa..


ni gegambar waktu kat cherating jer..


Ada pertandingan buat sand castle time ni..ni la hasil group aku..mcm jirat cina jer..ekekek..sah la kalah kan..



Pepagi lagi dah gi berendam..kang dah tgh hari tkt hitam pulak..



Ni bukan sesaja tau..ada directornya ni..tp spoil jer..tgk mamat kat belakang tuh..cubaan tuk interframe..



suka apiz..dia je "jantan"



suka nih sampai melompat2..



ikan duyung baru naik darat..

dah puas berendam ni..



with apiz in black version..huhu


uupppsss!!!

Aku bukan beli pun sata ni..saja sibuk nak posing..

Tapi kopok lekor ni aku beli tau..byk pulak tuh..last2 buang..huhu

cars..
another cars pic..
mlm dah..balik laa..esok keje..

2 comments:

A I said...

biler kta nk g cuti2 pulak nih sue?

LeebLade said...

tu lah..bila..kita kena buat family day pulak ni..ekekeke...