Tuesday, July 04, 2006

tahniah..

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0


I hope i'm the first wishing u congratulation and all the best my friend..(ini cerita....kes sape makan cili dia rasa pedas..sape makan gula dia rasa manis..sape makan asam dia rasa masam la ni..heheh)..huhuhhuhu sedihnya hati ku ini..lepas ni kesunyian la aku..nampak nya aku sorang la la yang punch card selalu period..huhuhu...ok friend..jaga diri bebaik..buat keje bebaik..gi Jepun jangan lupe aku..ekekekke...gonna miss u la..kat lawak bodoh ko yg selalu buat mata ku terkencing..ekekeke...once again..best of luck in ur furture undertaking..

6 comments:

A I said...

sue, ko congrat kat saper nih...huih..semua rasa ada, masin, payau, pedas, pahit..belum apa2 dah congrat..biar betul..aku tak dengar berita apa2 pun...

LeebLade said...

uihh...aku congrat kat kawan aku la..isk..eh??ko ker??isk...

A I said...

ish..ngarut sungguh..xconfirm, buat malu je nnt

LeebLade said...

isk..ikut jejak langkah tuh pasti..tp ntah bila..mungkin bln 12 kot..nanti org i jemput kay..ekekke

A I said...

cik sue ni dah kena sampuk mak nyah, so tak yah heranlah bahasa2 nyer sungguh awwwwwwwwwwwwww sekali..uuuuuuuuuuuuuhhh..i pun nk tersampuk uuuuuuuuuu..tak suke larrrrrs! aww!

LeebLade said...

ape dah ni jadi dgn kawan2 aku ni?/huhuhu..*mati la mak..*