Sunday, July 02, 2006

GOALLLL!!!!!!




Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0
huih!!lamanye aku tak jenguk blog aku ni..ok!!Hari ni aku nak cerita pasal bola..ehehhe..dan hari ni aku tersangat suke..sebab..kedua2 pasukan pilihan aku yang main mlm semalam layak gi semi-final..wakakakakaka..sukee nyeee... England vs Portugal - aku sokong Portugal..Yeah!!!yang ni aku mmg budget portugal leh menang laa..betapa gempaknye penjaga goal portugal tu..mmg man of the match la..ekekeke...
Brazil vs France - for sure aku sokong France..hati ku takkan berbelah bagi..lagi2 kat Thierry Henry..aku mmg jatuh chinnntaa laa dgn mamat ni..ekekek.. walaupun awalnya aku tak budget langsung yang France leh g semi-final..yelah kalau nak dinilaikan diorg nyer performance sebelum ni..mcm brazil leh menang jerk..tp tak sangka lak mlm semalam brazil main agak hampeh.. so dgn kehbatan kaki Henry.. berdesup peginyeee bola ke gawang Goallll!!! Brazil.. yeah!!!
(sebenarnya kan..aku tak tgk pun match Bra vs France ni..tp aku baaaeeiiikkk nye lena tido. walaupun aku siap kunci jam nak tgk, tp tido mamposs da...sedar2 dah kul 5..tu pun si apiz call aku...ape lagi aku nangis la...awat dia tak kejut..?? aku dah pesan suh kejut...bengang tul aku..huhuhuh...tak kira nak merajuk gak..walaupun apiz kata, "apiz tak dengar pun awak pesan suh kejut"..ceh.. pujuk pun tak jalan..penyudahnye aku tgk "tayangan tertangguh"{eh ye ke ayat tuh??})..tak pe arr..janji dpt tgk...huhhuhuhu..
tp yang nyatanya..France tetap pilihan no satu..go..france..go!!!

1 comment:

A I said...

besarkanlah balik gambar nie, tadi dah lawa size dia....tukarlah..baru cun