Friday, July 14, 2006

fever..


Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0



Dari semalam dha rasa tak sihat..tp masih kuat la kan..lagi2 ade interview..tp mcm ngak dapat aja...huhuhu

balik dr interview..badan dah rasa lagi tak best..tekak dah sakit bangat..konon dah minum air asam jawa..dan air masak dgn banyak nya..then kita tido..nanti bgn tido tekek dah lega..tp lagi sakit ader la..aku rasa air asam jawa yg aku beli tu tak bagus la..mau nyer tak..ade ker botol dia pecah..ntah2 dah masuk kuman..siott.. jer..

mlm tekak tak rasa sakit sgt..tp lepas gi makan dia dah mula rasa sakit balik..kali ni beli air asam lawa lain plak..kali ni tak beli dah kat kedai runcit..aku pi beli kat 7-E..sampai kembung minum air asam jawa..tp still sama..tido pun tak lena..jaga jer..penyudah nyaa..aku teringat ade member aku bagi aku 'sebiji' kayu KOKA (sebab apa aku kata sebiji??kawan aku putuskan tasbih dia yg dibuat dr kayu koka tu..) dia kata kayu ni..kayu bahtera nabi NUH..so dia pesan kayu ni byk kegunaan..kalau ade pae2..rendam dalam air..selawqt 3x and niat..so aku pun buat..aku dah minum segelas.. aku bawak tido..sampai la pagi ni..Alhamdulillah..dgn izin TUhan sakit tekak dah takde..tp selsema dah mula menyerang..kalau dah sakit tekak+selsema+batuk=demam.

tapi demam ni tak teruk sgt sebab still lagi larat..aaku gi kan jugak la ofis..(lagipun malam ni ade makan2..kekekek..tu yg rasa kuat tuh) uhuhu..tp bila aku dok dalam ofis ni aku rasa sejuk giler..aduhai..nak tido jer..caner ni???caner ni??nak katill!!

3 comments:

A I said...

alalalala..kesiannyer dia demam...demam rindu kat aku kot, next week aku takde nk menemani tuan putri nie...alalalalalalla

LeebLade said...

isk..ai ni..time ni blm rindu kat ko lagi laa..ekekek..

demam ler rin oi...ubat tak makan..tak nak..tak suka ubat..

tulisan mana nye yang tak leh baca ni??

LeebLade said...

uih apesal byk sangat kesalahan ejaan dalam aku nyer blog kali ni..nampak sgt mmg aku demam..ceh..bikin malu saja...nak edit ke tak..nak edit ke tak..malasnye..biarlaa..jd bukti yg mmg aku demam..sampaikan menaip pun jd mcm org mereng...