Thursday, July 06, 2006

Bengang jerrkk..



Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

Hari ni sajer aku nak cerita pasal apa yang berlaku sepanjang aku g tgk cerita terbaru yang aku dah tengok hari tu.. citer SUPERMAN RETURN. Aku tgk citer ni ahad lepas bersamaan 2hb july 2006. Sampai jer aku kat umah sewa aku dr kampung..terus jer aku kemas barang..sesiap kuar nak gi amik buah hati pengarang jantung..konon2 nk dinner sama laa..tp dinner berbekalkan bekal yang aku bawak dr rumah..ingat kan sempat la nak lepak mana2..rupanya..dia terus nak memecut pegi ke Mines..sebab dah booking ticket..ada kaa makan sambil drive..lantakla..termasuk2 dalam lubang hidung..wakakakka..tp best gak sesekali makan dalam keadaan cam tu..*matilamak nak citer pasal makan ke apa ni??*

Sampai jer kat mines nasik pun habis..*pandai budget mase ko yer nokk*..dah amik ticket wayang..rayau2 sat dalam tuh.. dekat kul 11 baru ler masuk pawagam..cehh..kekonon gempak laa dah siap booking..konon dapat ler seat best..sekali dia bagi yang 4 dr bawah..*foo key ayam betul laa.*pas tu..konon2 kami berdua dengan gagahnye nak gi komplen la..*ape tak nye..mak malu la..sebab ada kawan si apiz sekali ikut..sekali dpt tmpt tak best*..

"bang nak tanya..kitaorg booking..tp naper dapat tempat 4 dr bawah"

"oo..booking melalui fon kan??tempat booking mula 2 dr atas samapi 4 dr bawah..so kalau booking guna computer boleh pilih tempat duduk..kalau dr fon dia bg tempat duduk random"

"oo..yer ker?? ada tak org yang tak maik seats lagi?"

so dia tunjuk la memana kosong
"ok tak per..duduk jer memana..tp akalu ade org..nanti berganjak.." so kitaorg telitikan la mana reserve seats yg still kosong..

then kembali la ke pawagam..duduk ikut suka..tp agak cuak pada mulanya sebab malas nak berganjak..

yeeehhaaa..superman dah start.. memula aku agak confuse dgn citer ni..sebab si lois ni marah si clark ni awatnye ko menghilang lama bebeno..aik..mcm dia tau jer yg itu superman..isk..sebab kan si superman ni hilang gak..ape ni..aku tak faham..terpaksa la tanya org sebelah..sampai bergaduh..ekek..ok ..biaq pi la yang tuh..

pas tu yang buat aku rasa citer ni bodoh..dia nampak cam kartun..sampai la,ade certain2 part buat aku ketawa *sorang2..org lain tak gelak pun*..suke ati aku la kan nak gelak ke ape..tp yang buat aku tak puas ati ade ker aku kena sound..huh!!

"ape awak ni gelak2?"


"klaka laa.."

" ape ni??tgk citer cam ni gelak2??"


eh ape hal lak ni..suke ati la nak gelak..huh!!bengang sungguh..tak leh gelak ker??citer katun..mesti la kelakar..kan?kan??kan??

walaupun past tu mmg ade scene2 yang agak klaka..tp sampai ke sudah aku tak nak gelak dah..mood dah lari ntah kemana..kelangit agaknye..*ni kes mak dah bengang la ni nokk oii* pas tu dia dah perasan aku dah lain, paksa lak aku gelak..*apekejadahnye ni*..tak nak gelak dah..tak best dah nak gelak...huhuhuhu...

tp kan..citer ni..biasa jer..bg aku la..sebabnye:

boleh plak superman buat projek dgn si lois tu??time bilanye??time tgh terbang ker??pelik aku.. mula2 pun dah kata dia tuh jenis manusia spesis lain..pastu boleh lak siap mengandung lak tuh...

lagi satu..si Lois tu kan dah kawen *tak ingat la nama laki dia ape RIchard kot*..dah kalau tu anak superman..sampai ke sudah si richard tu tak tau tu bukan anak dia..sebab dia ngaku tuh anak dia sendiri..biar lantak la kan..tp kan..persoalannye skang..adekah dalam masa terdekat tu jugak lepas si lois ni buat projek dgn si superman ni, di a pi buat gak dgn si Richard ni..

lagi satu kan..ekeke..klaka la...anak si superman ni ade asthma..time dia kena asthma tu lah dia kuat tanpa disangka2..kalau takde asthma dia tak kuat..ekekke..*itu kalau ikut jalan citer tu la* anak manusia special pun leh kena asthma ker??bapaknye sikitnye gagah..kena tempak kat mata pun tak lut..ekekke..

ape punye kartun la cerita ni...kata time bercinta dgn superman tu pun dia suke dgn si clark gak..isk buruk lantak nye si lois ni..eii..sumernye dia nak lapun..caner tuh??

arrghh kalau ikutkan..segalanya aku nak taip..tp nanti korang boring lak..tp terpulang la kat korang..korang nak rasa best..jadi la citer tuh best..kalau ko rang ade rasa yang sama cam aku..mmg kita sehati sejiwa...kan??

ok la samapi sini jer la..**mak laarii dulu**

5 comments:

A I said...

wei, ni blog fonen ke wanita sejati, kompius i lah, u! waaaaaaaaaah...makan apa leh termasuk, tercucuk dalam hidung tu... cinema busuk mana tu biler dah book dapat tmpt tak indah...ish..ish..ish.. *matilah aku, tak nak lari boleh, penatlah!*

LeebLade said...

blog wanita sejati yg nak jadi fonen..**bleh??matilamak..kang kata murtad plak**..makan nasi dgn gulai burung puyuh..**aduh bestnye...mak pose hari ni**..haa nak tau tu lah dia cinema Mines..kan dah terang2 ade tulis..ape lah ko ni nokk..sibuk sgt layat adik ipar haa**kess jual minyak la ni** ekekek *mak lari dulu laa*

LeebLade said...

ekekek..eja pun dah salah..ni baru btl2 nyah...huhu..mmg ler superman tuh poyo..btl gak..lagi baik dia tak balik..lelama sok anak dia besar sket blh ganti dia..kan??kan??

y u r i y a m a said...

celah mana kawin..ko tgk superman or tgk apisman.. ko biar betik..

asthma, cz anak dia kan mix gan manusia..

aku saran kan ko baca cerita kat buku dlu or any info, cz pengarah tak sempat nak masuk kan semua cita dlm 2 jam setangah tuh..then baru ko faham

dia romen pakai mulut jer.. muahaha

LeebLade said...

wah terror tul dia romen pakai mulut..ceh..ko bab2 ni ko suker ek meor..ko mmg wajib dah ni..sib baik aii dah mula de duit balik..