Tuesday, March 10, 2009

Today aku pi Shah Alam..nak pi melawat pakcik aku kat SMC then nak pi jumpa kawan aku...nak hantar baju..nak suh tempah kat Kedah nuu...jauh aku nak tempah baju..apa taknya KL ni mahal bangat harga tempah..sengal giler...otw nak ke S.A tu aku dah terlajak pulak sampai tol Bukit Raja...mcmana aku leh missed exit Shah Alam pun aku tak tau...ape yang aku pikir ha??mesti terpikir ade satu kes mengejut ni..hhaha mcm tak caye ade gak org yg ckp cenggitu kat aku kot..
Bebalik citer gi s.alam, bila dah terlajak cenggitu.. so aku decide lalu S7 untuk ke S18..sib baik la aku ni celik shah Alam..so aku lalu simpang umah Ai (ntah2 time ni dia dah p Indon), then lalu simpang umah zura, lalu depan UiTM dihati ku..lalu S16, toyota- tempat aku interview dgn ai dulu..lalu S17- stesen bas-tempat aku slalu amik bas nak balik kg...huii ai...memang nostalgik giler...seriyes rindu bangat...rasa mcm nak ulang zaman belajar..blh jumpe kawan2 balik..berhuha-huha, rindu wei...rindu sgt..jom kita masuk blaja balik nak..hahahha.. kawan2 bila nak gath lagi ni...???Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

4 comments:

A I said...

buk, gue baru pulang...capek bangat..

apsal dtg masa ktrg takde..ala...

a z z u r a said...

oi. ape nih. takat lalu simpang je tak singgah.. bikin gue marah

Farinar said...

http://fairnar.blogspot.com - ima dan podat.

LeebLade said...

hahahaha..x sempat nak singgah..lagi pun time tuh ujan lebat giler dong..