Wednesday, May 17, 2006

kita enjoy!!!

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

hekhekhek..hari ni terlajak tido sampai kul 8 pg..hampir satu rumah la terlajak tido..bgn dah mcm org giler..ada yang menggelupur takut tak nak sempat g kursus la..aku sah ler tak sempat g kelas..tp tak ler menggelupur sgt..redah jer g lambat...tp tetiba wa'e msg kata en.Hasnol yang mengajar hari ni..terus bantut..tak yah g terus la..encik ni mengajar tak best..boring..so kita boleh sambung tidooo!!!yeaa...

nak ditambahkan lagi best..apiz pulak off day..syok nya..leh gi dating..yeehaa...syok sungguh...so kitaorg decide gi OU..merayau sakan la hari ni..dr kul 12tgh hari kat OU tu..sampai la ker pukul 9.30 mlm..tak sakan namanya tuh..syok sungguh jalan2..tp yang tak syok nye..kita org tgk wayang citer "man laksa"...bodoh giler citer tu..caner la mamat khalid ni bleh buat citer cam tuh..setau aku mamat khalid ni citer2 dia best la jugak..tp kali ni mcm haram nye citer..giler bodoh..membazir jer..nasib baik laa murah..

pastu yang buat aku rasa best lagi..hari ni la first time aku main pool..sajer nak belajar main pool..kayu sket nyer panjang.. giler la..tp syok gak..tok guru yang mengajar bukan main garang..tak sabar langsung..so aku tunjalkan jer la..lantak laa..janji bola jalan..huh!!

Satu lagi bende baru yang kitaorg buat hari ni ni ialah mkn dekat ichiban ramen..best..best..best..rasa mcm naruto ada mkan sama jer..

tp yang pentingnya..keje kitaorg hari ni...jalan2..makan..jalan2 la..makan lagi..jalan2..makan lagi...indahnya dunia..berlagak mcm org byk dui..padahal tak de duit..

balik dah mlm..sampai rumah ape lagi..terus pengsan laa..penat giler..tp puas hati siottt..

8 comments:

A I said...

seronoknyer..enjoy sakannnnnnnnn...napa tak letak sekali semalam borong 4 kasut..eh 4 ke, 10 eh kasut? uih..orang kaya!

LeebLade said...

woi pandai la ko..mana ada borong kasut semalam la..aku kata sebelum ni dah beli..hampeh..nanti tunggu..vincci sale sampai 10hb kan??aku borong satu kedai terus..ekekke

A I said...

aku tak kira, kalau kasut yg aku nak tu takde, aku nk bantai wae!!!hahahahhaha

LeebLade said...

heheh bagus...mcm tuh la..ko tak dpt ko ape ko nak..ko bantai jer wae..ekeke..dia adalah mangsa keadaan...

A I said...

mari kta bantai wae habis2an..biar dia kurus keding! dia sayang koc kesayangannyer

A I said...

ala..sure rasanyer mcm maggie goreng jer...hahahhaha

LeebLade said...

kihkihkih..tu la pasal..en tu pun nampaknya suka waheda..ha ah..ichiban tu sedap siot..suke..suke..suke..

LeebLade said...

mesti ko pernah makan kan??mee dia cam maggie kan?/tp aku tak mkn yg goreng..aku makan yang curry punye dgn ade satu mende alah tuh..ape ntah nama dia..sedap oo..ekekek