Monday, May 15, 2006

H A P P Y B I R T H D A Y T O M Y B A C H I N N...



Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

HAPPY BIRTHDAY TO YOU..HAPPY BIRTHDAY TO YOU..HAPPY BIRTHDAY TO YOU BACHINN.. HAPPY BIRTHDAY TO YOU...


Yea..yea..umur dia dah 24..kita sebaya tau..jgn nak berangan muda lagi...

2330- dah terpacak depan rumah dia..saja buat surprise..tp yang tak best dia demam..sian..kuar rumah pun selebet jer...(hadiah dgn kek dah sorok awal2)..biar dia sedih aku takde ape2 tuk dia...ingat nak bawak minum tp dah muka sememeh cam tuh tak yah la..sian plak...

kesian.. celebrate birthday dalam kete jer..tp ok what..romantic ape...Sajer kasi sedih wish jer memula..tu pun dah terawal 15..malas nak lelambat..esok ade kelas ler..aku gak yang ngantuk...eh lupa la plak..sebelum mission bermula..tanya dulu si consultant apa nak buat..saper lagi..kalau bukan Ai..segalanya di program kan oleh Ai..giler bagus minah ni...



Dah wish..bawak gi Projet jer lepak2..bukan buat project tau..memula kuarkan kek..ade ler dua ketul kek tu..1 kek kesukaan dia..kek coklat pisang..and 1 lagi sajer aku tambah..classic cheese...dah makan..baru la kuarkan hadiah...heheh..muka mcm nampak alien..terkejut la konon...



So bila dia bukak hadiah..lagi la mcm bapak alien..ekekke..gurau jer..jgn marah yek en.Bachin sealam semesta..Dia dapat jam idaman dia..hikhikhik..ala..aku beli petaling street jer...aku balut sendiri tau hadiah..pasni saper nak tempah balut hadiah blh upah aku..ekekek..


Hope awak suke la dgn jam tipu tu ek..takde duit la wak nak beli yang mahal2..ok...


Have great day on your birthday...Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmatNya ke atas mu..dan dimurahkan rezeki dan semalat dunia akhirat..jgn lupa sayang saya selalu...i love u...u love me..hekhekhek...

7 comments:

A I said...

huhhuhuhu..lama tuh plan benda nih!..jam murah konon..blah lah....! sue org kaya!

LeebLade said...

kaya pebende..makan ikan keli goreng hari2..ekekeke

A I said...

yelah tu..pagi breaksfast nasi lemak, lunch ayam, petang waffle...ada lagi..malam tomyam..

LeebLade said...

pandai ler ko..mewah nye makan..tu bila teringin jer sumer tuh..ekekek

LeebLade said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

murah konon!!!!aku beli kat petaling street x dpt pon kotak ngan bantal..kaya siot minah nih..nak gak ah sue bulan 10 nih..yeah..yeah...~aila~

LeebLade said...

oit aila..bulan sepuluh bulan pose ker ha??hmm..tp tak pe kat petaling street byk..bantal dia nanti aku bg ko bantal tido ye..lagi besar..ekekke..