Tuesday, December 09, 2008

d' telur gurl..

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

huhuhu..saja laa nak tayang gambar jadi telur gurl..tak banyak pun gambar..hehehe..alang2 boleh memblogging ni..aku buat selagi terdaya laa..hahahah
Aku kalau tak mengenangkan pakcik dgn makcik aku..tobat aku tak jadi telur gurl ni..tak padan dgn umur aku...ish...tapi tu lah org kata kan..budi bahasa kita..perikemanusiaan kita..nak amik kira gak tuh..

Ni waktu kenduri siang kat rumah dia...



Ni esok nyer..tgh menunggu nak rehearsal laa...lama giler menunggu..tak dtg kang tak tau pulak




Gambar dua kat atas ni..aku dah bosan banagt timeni..aku dah tahap dok bersila..siap sangap lagi pas tu..


Tapi time ni tak kan aku nak masam..ni senyum malu namanya..ahahah... lgpun aku nikan minah sengeh..Tapi paling aku tak tahan bila kau kena gelak dengan adik beradik aku..diaorg kata aku sama besar dgn flower gurl..tp kan aku rasa la..flower gurl tuh yg terlebih besar..bukan ke patutnya cari budak kecik..ehehe siot jer..






Lelain ni..gambar family..gambar sekitar majlis tu laa..tp yg klakar nyer..time kenduri ni..aku ade kenal dgn sorang mamat jambu.hikhikhik...pangkat adik laa..suppose kami yg bertugas ni ade meja khas tuk makan sementara pengantin makan,tp meja tuh dah ntah kat memana..extra tetamu dtg..so,kena dok mana2 meja kosong..malu aku tau bila dia tanya umur bape..waaa..yer laa..tak padan dgn umur..(but anyway..en.hafiz..selamat carik keje yer..heheh)

3 comments:

A I said...

waduh..telur girl..busy betul skrg!

LeebLade said...

hahaha of course..

eina said...

busy bangat kamu yee...sampai enggak boleh update blog