Monday, July 28, 2008

tag...

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0

aku telah di tag oleh weeda..so dgn penuh rasa tanggung jawab aku buat laa..aku buat sekali dua la yer...

Nama-nama timangan:-
Family,most of panggil deq sue
tapi adik2 panggil aku kakngah
kawan panggil sue,asu,sujay and ada gak yg gatal panggil adeeq, e.J pun ada (eceh geli jerk..)
si dia panggil aku 'ehem..ehem'
so senang panggil aku sue jer laa..

Anda seorg yg:-
suka ketawa,pemarah tp cepat sejuk, sumtimes cpt menggelupur

Insan teristimewa:-
of course la family yang the first..
apiz as well..
kawan2 yang byk membantu aku
kawan2 yg tak byk bantu pun istimewa gak..eheheh

Lagu kesukaan anda:-
byk..nak listkan nanti penuh pulak blog ni

Makanan kesukaan anda:-
otak masak lemak cili padiasam pedas
lamb chop
masakan kampung
durian..nyam..nyam..

Warna kesukaan anda:-
putih, hitam, biru

Sikap yg membuatkan anda stress:-
rasa serba salah

Tiga benda yg mesti ader dlm beg anda:-
Kunci rumah, purse, HP

Kali terakhir anda menangis dan krn apa:-
Semalam (tp ada la 2-3 titik) sedih tgk web friendster and tagged org lain..

nak tag sapa lak ye..hmmm
tak yah ler..rasanya diaorg sumer dah di tag

2 comments:

weeda said...

yiehaaaa.. sue dah update blog.. cayalahhh

LeebLade said...

i do anything 4 u weeda..ahahhaa