Sunday, June 04, 2006

isk..isk..

Huaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!! ;0


Hari ni ingat nak enjoy my life dgn seenjoy enjoy nye...tp tak sangka hari ni aku akan bersedih...so rasa nak meluahkan perasaan jer hari ni..takde saper leh share dgn aku..dan takde saper plak yg akan faham apa aku rasa..time aku menaip ni pun air mata ni bergenang jer..sensitif bebeno plak aku ni...

bukan tak de org yg nak aku share tau ceritakan tp kalau aku cerita pun tak guna..org tetap tak kan faham ape aku rasa..paling kuat pun akan bg motivation yang lekat kat diri aku ni kejap jer..pastu org tuh dah tak fikir dah..aku still keep thinking bende tuh..so camno???

lama sgt dah aku rasa bende ni..kadang2 sampai rasa tak nak jumpe org..tak suke..tak suke..tak suke...tp aku tak nak plak pertikaikan atau tanya kenapa??kenapa??kenapa?? Ia seolah2 aku pertikaikan pulak ketentuan tuhan..Aku tau Dia buat sumer ni bersebab..tp tak tau atas sebab apa..Sama ada ada hikmah atau pun ianya satu balasan tuk aku..tp mcmana lagi nak aku tempuh??Ni pun buat2 kuat jer skang ni..

arghh..sedihnya..Kadang bila tgk muka mak ayah aku..sedihnye rasa...sampai berkedut dah muka..sabar jer dgn aku ni...Dan org lain yg sanggup susah senang dgn aku..tp sampai bila??arrrggghhhhhhhhhhhh........

Harap2 aku kuat nak tempuh semua ni...Hope ia tak kan lama lagi..Bagi la aku ruang tuk bernafas..Aku harap sangat..sangat...sangat...

arghh sedih..sedih..aku nak berhenti menaip skang..walaupun kalau ikutkan hati nak menaip panjang2 bagi puas..tp aku tak tahan..tak boleh tahan..tak boleh bendung...

Kuatkan semangat..dekatkan diri dgn tuhan..Hope pasni takde yg kecik ati dgn keputusan aku.. Bye all..bye me..

9 comments:

Anonymous said...

sue!!asal lain macam nih?citer la kat aku...jgn la sedey2..aila

LeebLade said...

sedih la..tak leh nak citer..nanti aku nangis..

tu la ina oi..lipas dah tak mengganas dah..dah kena sembur spray...

huhuhu...bergenang...air mata ini..sebak.. ekekek..

LeebLade said...

nama mana 1 ni??leepast ker??ok ape leepast..aku pun allergy lipas..wakakaka..ke nama sue??sue tu ina allergy??..huhuhu..nama apakah nak digunakan lagi..ina tukar la apa2 pun..ekekek..aku menerimanya..

ajacker said...

aik...naik plak namer aku...Suejay Suejay....

LeebLade said...

waa..apekah nak panggil aku SAM..mcm SAMpah jer..ekekke..awat nyer allergy??habis tu subarashina tu ape kess??ekeke..
tpkan..btl kan kita sesama allergy..tak lrh dgr atau tgk nama yg ada NA kat belakang..anti la..lebih2 lagi NINA...huh!!

Anonymous said...

uih..glamer nama tu..ekek cam nama artis..apesal allergy lak tuh..ekek..mesti ada ceritakan...

LeebLade said...

ha ah btl la..dpt jadi jutawan..pastu bahagia..syok nye..tak der la org asyik nak pertikaikan kemampuan kita..uhuhuhu..

ajacker said...

ceh..berangan jd jutawan plak ke...xpe xpe...start kecik2 dulu...jual nasi lomak 50sen pastuh naik skit la...kalu dh kaya bgt jgn la lupa aku plak.. :P

LeebLade said...

uih,,kos nak buat naik lemak jer dah lebih 50sen sebungkus..caner aku nak jual 5 posen..tak kaye ler cenggitu..caner ek nak kaya..isk..ape petua kaya ni...nak kayaaaa..nak kayaaa..