Friday, March 24, 2006

terkenang kembali...

lama tul aku tak menjengah blog aku ni..malas giler..pg ni sajer masuk..esok dah nak ke kl balik..pas ni ntah baper lama laa lagi nak masuk sini...

skang ni sibuk buat preparation tuk gi PD ahad nanti..sajer sibuk2 kan diri..lama aku tak gi PD..hmm..mesti seronok..

pg ni bukan nak cerita pasal PD tp..sajaj teringat kejadian 12 March 2006..cerita kat tmn tasik permaisuri...tak tau la..bila ingat balik..sedih..ade rasa tak patut..geram..rasa aku ni jahat pun yer..semua laa..time tuh mmg hancur giler hati ni..tp ntah ler...Hope sumernyer dah berakhir..nak luahkan semuanya..rasa malas..so..nanti laa..tp aku takkan lupa tarikh ni..dan kejadian dia...fuh!!!!

4 comments:

weeda said...

weh sue.. mana gamba gi pd?? aku nak tgk..

A I said...

uhuhuhuhuhuh....pd yg memenatkan...

a z z u r a said...

oooh fiine.... taknak bgtau aku.. fiiine fiiine.
fiine

LeebLade said...

woi mana ada...merajuk..isk..jangan..aku tak buat ape pun..